5 فرضیه‌ برای ناپديد شدن هواپيمای مالزيایی

5فرضیه‌ی برای ناپديد شدن هواپيمای مالزيایی 92190

اولین فرضیه “هواپیماربایی” است.

فرضیه دوم ایجاد اختلاف فشار انفجاری است . ایجاد شکاف در بدنه هواپیما می تواند در داخل و خارج از هواپیما اختلاف فشار زیادی ایجاد کند که موجب انهدام ناگهانی هواپیما می شود. در سال 1380 (2002 میلادی) همین حادثه باعث انهدام هواپیمای پرواز 611 شرکت هواپیمایی چاینا ایرلاینز و ناپدید شدن ناگهانی آن از صفحه رادار شد. این هواپیما در تنگه تایوان سقوط کرد.

فرضیه سوم برخورد موشک به هواپیما است. در 1361 (اول سپتامبر سال 1983) پرواز 007 شرکت هواپیمایی کره هدف حمله هواپیمای شکاری شوروی سابق قرار گرفت و در جزیره ساخالین سقوط کرد.

فرضیه چهارم خودکشی خلبان است. این حادثه در سال 1387 (2009) برای هواپیمای پرواز 447 ریو – پاریس رخ داد.

آتش سوزی در داخل هواپیما پنجمین فرضیه ای است که کارشناسان مطرح می کنند
در (سوم دسامبر 2010) یک فروند بوئینگ 747 شرکت یو پی اس 22 دقیقه پس از برخاستن از زمین در داخل دچار آتش سوزی شد. این هواپیما نتوانست دوباره به زمین بنشیند و سر انجام در نزدیکی دبی سقوط کرد.

92190

پیشنهادهای دیگر …